Saturday, October 3, 2020

Defender відродився

 Мабуть, пора і нам приєднатися до загального хайп і розповісти вам про новий Land Rover Defender. Розповісти дійсно є про що, так як новий Defender створювався з чистого аркуша

Розмови про дизайн в цей раз ми опустимо, скажімо, лише, що впізнавана квадратность збереглася. Куди цікавіше буде поговорити про техніку, так як жодної уніфікованої деталі з попередником у нового «Дефа» немає. Загальною є лише філософія вседорожного автомобіля для експлуатації в будь-яких умовах.

Для початку-конструктив. Автомобіль отримав несучий кузов, рама пішла в минуле разом з попередником. Машина побудована на зробленої з алюмінію платформі D7x - це «візок» від Discovery , посилена для експлуатації на важкому бездоріжжі. Підвіска - незалежна, а привід - постійний повний. Трохи цифр - дорожній просвіт становить тут 291 мм.

Двигунів у автомобіля може бути кілька, як бензинових, так і дизельних. Бензинова гамма представлена ??4-циліндровим мотором P300 і 6-циліндровим P400. Перший розвиває 296 к.с. потужності, що забезпечує машині розгін з місця до 100 км / год за 8,1 секунди, другий суміщений з установкою типу «м'який гібрид», він розвиває 396 к.с. потужності і 553 Нм крутного моменту. Дизельні «Дефендер» оснащуються 4-циліндровими моторами D200 і D240. D200 видає 197 к.с., D240 - 237 к.с., при цьому крутний момент у машин однаковий - 419 Нм.

No comments:

Post a Comment

Range Rover Velar отримав нові мотори і став більш технологічні

 Компанія Land Rover підготувала позашляховик Range Rover Velar до 2021 модельного року. Серед нововведень - три нові двигуни сімейства Inge...